SENANG CARI

09 March 2010

sedih pulak hari ni...

salam..
apasal ntah hari ni rasa sedih plk tinggal nabila kt sekolah.dia pun macam takde mood ja..otw mmg dia excited sb bleh naik kereta.bila sampai sekolah dia buat muka sedih.saya duduk2 sat temankan dia.
masa nabila nk main2 dgn sorang budak lelaki ni (downs jg) tetiba budak ni tolak bahu nabila sampai jatuh terduduk..sian nabila.dia mcm nak nangis tp rasanya bukan sb sakit.sebab terkejut.terus dia mai duduk kt riba saya..sib baik lepas tu cikgu bawa buku2.boleh alih perhatian nabila sb dia suka tgk buku..
tp masa saya nk balik nabila buat muka sedih plk...alahai..

my angel..

8 comments:

suriaamanda said...

maybe dia dah rasa seronok masa akak cuti kan..pas tu kena pi sekolah..pasal tu la kot..buat muka..itu cara dia nak pancing akak tu..budak2 sekarang bijak kak..sama la mcm anak kak long lisa..isnin jer malas bangun and tetiba demam...

kakyong said...

anak2 yg SD ni rasanye memang berhati lembut la ieda.. anak sedara kakyong, walaupun baru 1 tahun lebih.. tp sensitif.. leh majuk kalo kita tak amik dokong2 peluk2 dia, sbb tiap kali dtg jengah dia mesti peluk2, gomol2 dia.. so kalo tetiba 1 hari tu dtg, tak buat camtu.. siap pjg muncung nya... so sendiri mau ingat le... heheh...

Jiey^Mien said...

oloh siyannya nabila..
meh kat acik meh..

Noina said...

alamak..siannya Nabila..huhu..nakal yek budak tu..nanti acik ina babap dia yek Nabila...!

ieda said...

lisa..dia bkn seronok dgn akak sgt tu..dia seronok naik kereta p jalan2.

kakyong..dia dah pandai manja2 la ni..

jiey..akak takleh tgk org buat dia.rasa nk nangis..tp kalau akak buat takpe..hihi.

ina..budak tu dah besar tp nak marah pn tak boleh..dah dia pun istimewa jg kan.harap2 lepas ni dia tak buat lg.

Pnut said...

iedaaaa gambar nabila hat ni sweeetttt sangat.... lembut je muka dia nampak...sweeeettttt.....

ieda said...

pnut..main snap ja ni..

Diarihatiku1976 said...

cian nya.. mesti dia tak suka kot.. ataupun ada kawan-kawan yg nyakat dia ker..