24 March 2010

jom tolong ibu ini...

salam...
saya blog walking hari ni & terjumpa kisah ini di blog asz..yg dapat drp lya.lya plk dpt drp bujang susah..
saya merasa terdetik utk sama2 membawa kisah ini kepada bloggers lain utk sama2 membantu ibu yg sedang diuji ini..moga bantuan kita mendapat keberkatan dariNya & mampu meringankan beban ibu ini.

saya CP dr blog asz dgn sedikit alteration..sama2 kita hayati..



Pn. Haryani Mat Hussin merupakan seorang ibu tunggal kepada 3 orang anak telah mengidapi penyakit saraf (Guillan barre syndrome A.I.D.P Axonal Variant) iaitu lumpuh separuh badan serta enemia dan chronic gastritis (usus terlalu nipis) . Beliau telah lumpuh separuh badan dan kemungkinan besar akan hilang deria penglihatan.
Ibu Haryani juga dlm keadaan uzur akibat penyakit kencing manis. Semua kerja2 rumah masih dilakukan oleh Haryani spt memasak & sebagainya. Sepatutnya puan Haryani menjalani pembedahan di HUSM pada 18hb Mac 2010 baru2 ni. Namun hasil perbicaraan saya dengan Haryani pagi tadi melalui YM.. Pembedahan itu akan di dianjakkan..Program Bantuan Ikhlas Pembedahan Puan Haryani telah dilancarkan di Facebook. Tetapi feedbacknya amat tidak memuaskan. Sehinggakan jumlah wang yang terkumpul untuk pembedahan esok (RM8++) masih tidak mencukupi.


Diharap sesiapa yang berkemampuan tampil membantu :-

Nama: Haryani Mat Hussin.
No Account RHB Islamic Bank: 1-62139-0006744-7
Maybank: 164034266923
No. Telefon: 014 725 7787

Bersama membantu yang memerlukan..
Salurkan sumbangan anda terus ke akaun beliau.

1 comment:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

semoga ada sinar buat ibu ini.