SENANG CARI

25 January 2010

dapat hadiah

23/1/2010
sabtu...my weekend..
biasalah..walaupun cuti tapi aktiviti sentiasa penuh.pukul 10.30 pg dah keluar sb ada jamuan oleh developer kt SP.bagus developer ni.bila dia buat buat rumah mesti ada jamuan utk buyers..ni dah masuk fasa 5.kali ni ada cabutan bertuah lg..
                              

dok doa dapat yg kotak besar..tp dpt yg ni jer...alhamdulillah...rezeki jg nie..

selesai jamuan terus pegi bank..settle apa yg patut..kat mesin jer sb sabtu bank cuti.then balik rumah untuk mandi & solat zohor.around pk 2 keluar semula ke utara..destinasi...kuala perlis.sb nak ambik abg ipar hbby dgn familynya yg baru balik dr langkawi.
otw singgah kt ofis HPM ambik JM5..hmm..banyak plk undang2 baru nk bali produk HPM la nie..semuanya sb org jual ikut suka hati..harga tak mo ikut harga company..pening kepala cik mie..(dah datok la sekarang).

isi perut kt gerai sebelah ofis HPM then terus ke K Perlis..this time jln tak bawa nabila sb nk bawa kakak dia..lgpun pengasuh dah bawa dia g kulim..so adillah kan..dua2 dpt berjalan..

otw tu nampak la restoran lizamat yg imah citer tu..nak singgah pun perut kenyang lg..next time mai lain.
sampai k perlis cun2 jer dgn feri sampai..pas avanza kt abg li (abg ipar hbby)..drive sendiri okay...we all balik dgn matrik sb nk singgah a star plk.

kt a star...pegi plaza sentosa tgk h/fon..beli yg paling murah sb nk guna sementara nk baiki yg ada ni..cursor bnyk tkleh guna sb nabila dok pulun tekan..beli CSL rm78 jer..janji boleh tpon & msg..
pas tu mkn kt tmpt yg hbby mesti singgah...nasi ayam tepi stadium..gerai no 14...mmg best pun nasi ayam kt ctu..ramaila plk org sb kedah ada game..pas mkn terus blik..hbby dah ngantuk2 drive..risau takut terbabas..alhamdulillah selamat sampai pk 9.30pm..

begitulah biasanya cuti hujung minggu kami..keluar pg blik mlm..


                        
                                                tepi pantai kuala perlis...


No comments: