SENANG CARI

13 September 2009

BUKA POSA DGN GENG MOTOR

12.9.2009...SABTU
lagi majlis buka posa...adoi!!!letih la nak join..
mula2 invitation utk hbby jer tp tetiba tukaq utk family plk.
kalau tak pi nti ada org kecik ati..so ikut jelah.
kali ni dgn geng bikers.geng nilah yang slalu jadi marshal bila avanza buat konvoi..tq guys.
makan kt pendang..nama restoran tu "5 juta"..apa yg 5 juta tak taulah.
food ?...bolehla tahan..
harga ?...bayar perhead jadi mahallah pulak..hbby bayaq..biaq p lah..
suka ati jer bdk kecik ni nempek kt org
tetiba takdak letrik la pulak.. masa tengah syok main dgn makanan
dah puas main jadila muka macam nie..
lepas makan & solat magrib terus balik sebab si kenit ni dah angin semacam.
mata dah ngantuk semua tak kena.siang suruh tido tak mau..
singgah umah father in law ambik nurul then terus ke rumah.
temankan nabila tdo kononnya tp aku yang nyenyak..hihihi..
letih lar..
rabu ni ada lagi satu event...mmm...

3 comments:

Jiey^Mien said...

wahhh..
syoknya merempit..
:P
tinginnya tgk motor besar2 nih..
tp takut pun ada..
coz jiey penah accident motor dulu..
huhuhuhu

ppb_ppkp said...

hamboihhh...syioknya...nabila lagi seronok tgk dia di kelilingi oleh auntie2 yg cung..
kak ida..raya mana tahun ni>?

ieda said...

jiey..syok tgk mat motor ni layan on the road..tgk jer video clip yg akak attach tu.
jiey pun naik motor besar gak ker dulu?akak tak penah la xcident sb tak reti bwa motor..hahaha.

imah..akak raya kt sp.balik kg kt jitra sat ja kot.
nabila tu mmg suka menyembang..tak kira sapa.