SENANG CARI

26 February 2017

4 HARI JA PUNNNN....

salam sejahtera....

hari ke 4 kena tinggal....
macam mana la orang yg PJJ...berbulan-bulan baru jumpa..
Ni 4 hari pun rasa lama sangat dah.
malam ni dia balik....moga perjalanannya dilindungi Allah dan selamat tiba ke pangkuan kami. tak beli apa-apa pun tak pa asalkan balik sihat sempurna.
Penat juga dah dok asyik kena jawab soalan Nabila...sehari tak tau la berapa kali...asyik tanya ja  "abah mana?"...

Encik suami ke Sabah atas urusan kerja...tapi nampak macam jalan-jalan ja pun...hehe... nak buat macam mana kannn....memang kerja dia macam tu. buat event so banyak jalan-jalan. kadang jeles pun ya jugak....rasa nak ikut ja tapi dah kerja. terpaksalah kena tinggal.


hari Rabu nanti mak mertua pula balik dari umrah....moga selamat juga semuanya.
17/2/17 berangkat ke Madinah....pulang pada 1/3/17. Peluang yang dinantikannya. Sangat bersemangat. Semua buat sendiri....daftar dengan group pun buat sendiri senyap-senyap ja....tiba-tiba ajak hantar pergi kursus. Alhamdulillah setakat ini semua berjalan lancar.Moga perjalanannya dilinungi Allah dan mendapat umrah yang mabrur.

Moga dipanggil pula untuk menjadi tetamu Allah pada musim haji akan datang....InsyaAllah....





No comments: