SENANG CARI

24 April 2014

KES LUPA

salam semua....sihat bahagia hendaknya semua yang membaca di sini..

kisah hari Khamis 24.4.14.
pagi-pagi isteri keluar dulu untuk ke tempat kerja...tengah kerja suami masuk ofis...
"yang...minta kunci...kunci ayg tertinggal dlm bilik...wallet semua tak ambik lagi".
isteri senyum-senyum ja...
"nah...kunci syg ada dlm kereta...ambiklah...satg wakmai balik kunci kereta tu"
kesnya...isteri pun malas nak keluar masuk ofis pi buka kereta tu...

menjelang tengah hari...
suami call..
"baca mesej dak?"
"dakpun...syg keluar pi beli lauk kedai sebelah...tak bawa phone..awat?"
"semua kunci ada kat ayg ni...kunci rumah syg..kunci kereta syg..."...sambil gelak.
"laaa..."
"lupa nak bagi...cemana ni?"...tanya plk si suami ni.
"ayg ada mana ni?"
"pulau" (penang)
"cemana lagi...tunggu ayg balik lahhh...syg duduk sini ja lahhh"

maka...bertapalah si isteri kat dalam ofis ni sepanjang break 4 jam ni....semua plan dibatalkan...
lauk budak2 suruh staf tolong hantar pi rumah.nak suruh anak mai ambik pun tak boleh sebab kunci motor dalam bilik.
mujur jugak budak2 berdua ni ponteng sekolah hari ni...kalau dak, depa pun bertapa kat sekolah sementara abah nak balik...hehehe...confirm bebai.

sekian kisah untuk hari ini.

MASALAH SAKIT SENDI?


2 comments:

Rizziela said...

hahaha.... bagus punya lupa kan :D

ieda said...

rizziela...
tu la...habis semua agenda terbatal...hehe