SENANG CARI

11 October 2013

MUKA GANGSTER

salam..

alhamdulillah....banyak urusan selesai dalam bulan 10 ni....
moga hidup lebih lancar hendaknya.

kelmarin bawa budak kecik pi buat border.
risau jugak cemanalah nak ambik gambar budak ni.bukannya boleh duduk diam.org yg ambik gambar tu plk mcm garang sikit.
lepas ambik gambar kakak & along baru ambik gambar budak kecik.
puas jugakla tukang ambik gambar dok adjust kedudukan budak ni.kejap bongkok...kejap senget...tapi dah tahu nabila ni istimewa,org yg ambik gambar tu pun ok ja....lepas ambik gambar siap sembang dgn nabila walau yg dok tunggu giliran berderet lg.

muka nabila sepanjang ambik gambar tu...mak oiii.....serius tahap maksima.
nilah hasilnya..
buat sekali dgn kakak & abah.kakak belum sampai 15 tahun maka jimatlah sikit.along dah kena buat asing.
tujuan buat border ni sebabnya senang nak ke negara sebelah.urusan kaunter lebih cepat berbanding menggunakan pasport. boleh sampai Hadyai sajalah...nak ke atas lg kena guna pasport jg.tapi tak kisahlah...bukannya selalu ke atas2 sana..kalau menyeberang pun setakat pi makan kat Danok & Hatyai saja pun.


No comments: