SENANG CARI

03 January 2013

BUDAK SEKOLAH ROCK

salam...
this was yesterday morning...
umie cakap..."cepatla baby..umie nak ambik gambaq ni"
macam2 rupa & gaya dia buat...
ni salah satunya..


takyah stoking bagai sebab masuk kelas kena buka kasut.
stoking tu nanti akan melambatkan segala urusan...nak masuk kelas lambat...nak balik pun lambat sebab dia akan melambat2kan segalanya.

hari ni tak sekolah sebab Khamis cikgu pergi home visit & buat urusan lain...so dah kegilaan pakai kasut ni,dia sarong juga kasut putih tu masa ikut abah hantar kakak & abangnya ke sekolah pagi tadi...kemaruk!!!..

7 comments:

ME said...

Ha3... Sgt comeinya...

Dr Singa said...

sejukkk tak pakai setokin!!

psst.. dah ery call Miss Maz?

ieda said...

ME...
makin menjadi2 budak ni kak..

DRS..
tak reti sejuk dia ni...lemak tebai..hahaha..
tidoq bilik aircond (bukan kat rumah la) pun pakai pampers ja....tadak baju2 dah.

tak dak no miss maz laaa...dia ada fb dak?

Dr Singa said...

eh... hari tu kita dah e-mail kat awak no ofis dia...

Dr Singa said...

Mazlina bt Ahmad (Ms)
HOS, General Studies & German A‐Level
Preparatory Program (GAPP)
Level 2, KT 1
Office : 03‐8921 9494
Fax : 03‐8921 9004
Email : mazlina@gmi.edu.my

tak tau lah masih kerja situ ke tak..

ieda said...

DRS..
hehehe...sorry...jarang buka emel.
thank you very much..isnin baru boleh call...dah petang ni.ofis pun dah tutup.harap2 dia ada situ lg.

syida said...

comel la dak ni :)