SENANG CARI

22 August 2012

RAYA???

salam aidil fitri...
masih cuti lagi ke????

I'm back to work today...
tak la busy sangat...orang dok syok beraya lagi kot.

raya macam mana?
mine....biasa2 saja.semua last minute preparation..letih jgn cakap la....(kan hari tu dah cakap tak suka raya...pasal ni la...).
bab jalan2 macam tahun2 lepas juga...jelajah sampai Perlis.

keseluruhannya...tahun ni lebih simple berbanding tahun sebelum ni....agak caca merba actually.apa2 pun..alhamdulillah...puasa selamat dijalani dgn sempurna.tu yg penting.
nabila pun alhamdulillah..walau cuba2 nak demam dua tiga hari sebelum raya,nampaknya dia ok saja sehingga hari ni.cuma batuk sikit2.

kepada semua...
selamat bergembira..
hati2 di jalanraya..jalan dah mula sibuk ke hala selatan sejak semalam.highway dah mula nak jem..kami guna jalan biasa ja.

4 comments:

Wahidah said...

selamat hari raya sis...maaf zahir batin.. byk tk nabila collect duit raya..:)

ieda said...

wahidah..
selamat hari raya maaf zahir batin juga....duit raya tak banyak..makan banyak...hehehe

Daddy Ziyyad said...

awai nya bukak klinik..:)
saya bercuti lagi..hihihi

ieda said...

DZ...
poket dah kering..kena cari semula la...hii