25 May 2012

SEJARAH PANDU MALAM

salam...


mencipta sejarah malam tadi (actually awal pagi tadi)...
drive dari jam 3.15 pagi sampai 3.45 pagi...dari R&R Gurun sampai rumah...(kalau siang dalam 15 minit ja pun).

puncanya?
SU dah mengantuk tahap maksima....tak boleh nak drive dah.
malam tadi lepas kerja kami terus ambil adik SU kat Changlun...pastu singgah minum kat Jitra.menyembang dengan member sampai 2.30 pagi.walaupun dah kena radix,dia masik nak terpejam jugak...seriau saya...dahla bawa budak2.

berhenti utk tidur sekejap kat R&R Gurun..tapi mata saya tak mau terlelap....makanya saya take overlah.best juga drive awal2 pagi ni.dengan hujan renyai2...sambil dengar radio....tapi biasalah bawa slow & steady sebab jalan licin....kot2 apa2 hal dan juga nak break.SU takla hanyut terus..sekali sekala dia tanya jugak.."boleh ka?"..

kenapa tak rasa mengantuk?
sebabnya saya minum ni lebih kurang jam 9 malam...
SU lupa nak minum.
gambar google 








memang berkesan kalau nak berjaga...segar ja.
tapi pagi ni kurangla kesegaran tu..
dah tidur pun kurang kannnn...
cuaca redup plk tu.





sesiapa yg nak berjaga malam..boleh try minum ni...
bukan intention nak mempromote..
tapi kalau nak beli dengan saya pun boleh sebab mmg kami dok supply kat kedai2 area sini...

2 comments:

Dr K said...

sebelum ni mmg tak pernah drive malam2 ke?

ieda said...

DZ...
drive juga tp dekat2 ja...awal2 malam.pukul 3 pg tu tak pernah lg la..best rupanya..