SENANG CARI

17 May 2012

JOM POTONG

salam..
lunch break tadi bawa budak kecik pi potong rambut.
macam biasa kat kedai auntie winnie.


sebenarnya suka tgk dia rambut panjang...takla nampak bulat sangat muka tu.


tapi bila makan rambut asyik masuk mulut.hujung rambut jadi keras & lekat macam2 bau lauk...rimas tengok.nak ikat punyalah seksa.
dia pun  dah dapat habit masukkan hujung rambut dalam mulut. tabiat yang tak elok.
makanya...cakap dgn abahnya..."kita potong saja"..
muka sedih...
tapi time ni ja lah...
sepanjang potong rambut tu gelak2 ja sebenarnya.

2 comments:

Daddy Ziyyad said...

dah cuba pakaikan serkup kepala masa nabila makan kak? ~ekekekek

ieda said...

DZ...
hehehe...macam ustazah plk nti..tp dia ni nk pakai cekup lg la susah..tudung pun nak pakai org punya ja..motif dia nak mengusik org.