SENANG CARI

16 April 2012

PENGACARA CUBA BUNUH DIRI

salam...

terperanjat baca ni kat YAHOO..
saya jarang tgk TV jadi tak tau nama pengacara ni..



harap dia insaf & cepat sembuh.
cuba cari alternatif lain utk mengurangkan tekanan.
semua orang ada masalah tapi bunuh diri bukan penyelesaiannya.


***kes doktor pelatih ditemui mati semasa bertugas pun belum settle lagi rasanya***



2 comments:

Siti_btp said...

Salam perkenalan,

Dira ye! Artis kita ni dah mula ikut artis baratkan..Asal masalah sikit bunuh diri ..

Belum lagi mcm masalah kita ni anak istimewa di cemuh masyarakat..Akak ni lagilah tiga anak istimewa dgn kanser lagi..Jiran2 pulaukan takut terkenan dgn anak mrk..

Kadang2 terfikir juga tiada artis anaknya OKU sebab Allah mengetahuinya mrk tak akan blh terima.

Syurga menanti utk anak istimewa..Ibu ayah kena kuatkan..

ieda said...

siti..
betul tu.sesapa pun ada masalah cuma kita perlulah sabar & selalu bergantung dgn Allah.pasti ada jalan penyelesaiannya.

utk siti..biarlah apa org sekeliling nak kata..anak2 ini adalah syurga kita.