SENANG CARI

25 April 2012

JAMBATAN GIGI

salam..


baru hari ni dengar tentang "jambatan gigi"....ie....bridging.
memang jakun la saya ni...mentang2 tak minat dentistry.
tapi itulah kebaikannya kerja saya ni...jumpa macam2 golongan masyarakat & dapat juga ilmu dari mereka.
tadi ada patient datang utk rawatan sebab sakit lepas buat bridging giginya.
pulun la saya belek bridgenya tu...(hahaha...perak buih).
sempat jugak la tanya apa ke bendanya bridging tu.


dah nak balik kerja ni..nanti kita cerita bab bridging ni.saya pun nak kena cari info jugak.baru baca sikit ja.tak confident nak tulis lagi.


1 comment:

DrSinga said...

ribu-ribu jugak kan!!?