SENANG CARI

03 August 2011

AKSI TERLAMPAU

salam
ramadhan ke 3
untuk yang merindui yot the bambam
sapa rindu saya????
hehehe...
jom minum
gulp...gulp...gulp.....
jangan jeles yer...
yot takleh puasa lg sebab nak maintain bambam
terbaik dari umie....air tembikai
umie beli ja pun...hihi

budak kecik ni pada hari pertama ramadhan..
dah pukul 7 lebih....
org lain dah layu tapi dia sesuka hati pi dok menayang minum kat ruang tamu..
dah la minum dgn penuh aksi.....siap..'mmm....ga ga ga.....atham....' (mmm....lega..lega..lega....sedap)
sambil geleng2 kepala tanda nikmat sgt dapat minum tu..
pastu gigit ketul ais plk...krup krap krup krap....
meleleh kakak tengok (abah & umie pun..)
sabaq sajalah...

9 comments:

Daddy Ziyyad said...

bam bam kena maintain bam bam....baru cute !!

selamat menyambut Ramadhan kak..

Kauthar said...

oohhh nabila comel bam bam bam...rindunyeee!

Fadhilah Maarif said...

'terubat' sudah! cayalah..memang aksi terlampau..hehehe..

SURIA AMANDA said...

amboi nabila...makin notty eh..

A.I said...

kalau ai ada ms dia buat gitu, ai geget2 pipi dia! hehehehe...geram tgk si bambam ni tau.

Mama Kembar 3 said...

alahai tergugat laa semua org tgk dia minum penuh gaya camtu kan, bab gigit ketul ais tu tak tahannnn hahahah! cute!

Ann Huda (Ate) said...

Siap buat tanda best..mesti kakaknya terliuq

ieda said...

DZ....
selamat berpuasa...berat turun tak?hihi

kauthar...
raya mai la rumah....lama tak jumpa.

fadhilah...
aksi terlampau ramadhan ja...hehe

SA...
ke'notty'an dia mmg dah terover2..

AI...
la ni kena jaga pipi kita jugak...dia suka cubit & tarik2 sambil cakap..."gam....gam"...(geram..geram)...sakit gak bila kena.

mama...
boleh meleleh air liur...haha

ate..
bukan setakat kakak...abahnya lg tension tgk.first day puasa..panas plk tu.

KiD said...

jangan join skali minum dah laa yea... hehehee