SENANG CARI

02 July 2011

AHLI BARU


salam.
aktiviti minggu lepas.
melawat orang baru.

ahli baru dalam NARC & FRIENDS
ni anak '& friends' (bilalah penyu nak bertukar jadi avanza ni??)

si hidung tinggi
Muhammad Naufal Rizqin (ejaan tak pasti betoi ka dak).
anak bujang yang ditunggu2 oleh mak bapaknya selepas ada dua anak dara.
masa ni baru umur 12 hari (last saturday)
punyalah lena.
sepanjang kami kat situ drp pk 11.30 sampai pk 1 tghari (bukan melawat dah ni...tapi melepak)
budak kecik ni asyikla dok lena.
dah nak bergerak balik baru dia buka mulut cari nenen.
kecik2 dah jual mahal anak teruna sorang ni.
tunggu bulan 12 nanti.....kita pi jalan ramai2.habislah jual mahal kamu tu.
konon2 nak surprisekan tuan rumah..
padan muka kami...dapat air kotak ja...hihi
almaklum...tukang masak masuk dok....cuti panjang.
tapi tak kisah la kan...yg penting nak ziarah,bukan nak makan.
tunggu depa masuk rumah baru kita pakat2 pi makan.

lepas tengok hero hindustan tu kami pi tengok anak dara pulak.gambar tak ambik pun...malu kat mak dia.anak dara ni dah nak dekat sebulan....juga yg ditunggu2 oleh mak bapak.tapi yg ni lagi lama depa tunggu...dah ada 4 orang abang.yg sulung dah 18 tahun.
memang princess in the family....putih melepak.
princess ni anak NARC.

tengah menanti seorang lagi ahli baru NARC bulan ni.


hujung tahun ni lagi 2 orang akan muncul...insyaAllah.
(doakan tahun depan muncul lagi dua....wink...wink...)


2 comments:

Azma said...

hmm..apa makna wink wink tu ye...hihi..

ieda said...

azma...
hahahaha.....terpulang kpd sesapa nak interprate cemana..