SENANG CARI

30 May 2011

ANTARA KURANG DAN LEBIH

salam...

di sebalik kekurangan,mereka punyai kelebihan.
ini adalah gambar2 lama (yg diambil pada hari terbuka PDK bulan April lepas).


yang ini adalah rakan sekolah nabila...kakak yang selalu tersenyum.
ni pulak saya tak pasti sebab tak tengok muka (gambar diambil oleh SU).
dulu saya pernah ada seorang patient yg macam ni
(pembentukan semua tangan dan kaki yg tidak lengkap).
comel,aktif & ceria.
tengok dia sejak baby.tapi dah lama tak jumpa.
mungkin ini orang yg sama???saya tak pasti.

......kita punya anggota yang sempurna...
......tapi di mana kedudukan kita dan di mana tahap kesabaran kita?

7 comments:

Kerikil Kehidupan said...

wahh...comel betul dia warna...kalah budak normal...hugs for bambam...

Cik Ina Do do Cheng said...

Bila rasa hilang sabar, selalu teringat orang yang tak de upaya. Tempatkan kita ditempat mereka. Dulu boss cik ina selalu dapat kad ucapan yang dilukis mengunakan kaki dan mulut, memang cantik lukisan dorang.

ieda said...

nanie..
tengok dia mewarna kat bahagian tepi2 tu lglah kagum...cantik & kemas ja.

cik ina..
kdg2 saya suka perhatikan golongan ni...bukan nak cari kekurangan tapi mencari kekuatan & keinsafan.cuma selalu pastikan mereka tak perasan direnung...takut kecil hati plk.

Pnut said...

alahai ieda, sebak pulak sy nengok pic-pic ni.. betul saya amat kagum dengan mereka...

Cikgu Nurin said...

Kita yang sempurna lebih banyak kekurangannya....

ieda said...

pnut..
simpati kan?tapi depa ni ceria sokmo.

cikgu nurin..
betul tu tapi ramai yg tak sedar.

SURIA AMANDA said...

sangat insaf...