SENANG CARI

26 March 2011

TERPEDAYA DENGAN KUIH

salam.

masa pergi pasar terapung @ Floating Market Hadyai last year ternampak buah2an ni.
member beli tapi tak pulak saya belek @ rasa (kedekut...takmo beli sendiri...hihi).

tapi dok terfikir jugak la...cemana benda2 ni dibuat?
pandainya depa...boleh buat jeli bentuk2 cantik macam ni.

semalam jenjalan jelajah blog terjumpalah kuih ni kat blog CITARASAWAN.
rupa2nya bukan buat dgn jeli pun...guna kacang...
ish!!!tertipu teman...jeli tu utk salut dia ja bg berkilat.
ni gambar dari blog CITARASAWAN...(ambik tanpa kebenaran nih...harap2 tak kena saman).
sapa2 yg nak tau cemana nak buat benda ni boleh klik SINI.
buat hantaran  @  makanan utk jamuan mmg sesuai sangat.

No comments: