SENANG CARI

10 March 2011

SIAPA NAMA?

salam.
ni cerita lama.
otw ke sekolah,nurul bgtau.

nurul :      umie....sekolah adik ada cikgu besaq baru
me   :      mmm...
nurul :      dia kata isteri dia cikgu besaq kat sekolah ........
                kat sekolah tu murid2 panggil isteri dia 'mama'
me   :      dah tu?
nurul :     kawan adik tanya cikgu besaq.."boleh dak kami panggil cikgu papa?"
               cikgu besaq tak bagi.
me  :      awat?
nurul :     cikgu besaq kata "dahla nama saya MISKIN,mana boleh kamu nak panggil papa plk"

sembang dgn nurul kita takyah cakap banyak2 sebab kalau kita diam pun dia akan teruuuuuss bercakap.  

kakak yg tetap 'adik'

4 comments:

h4ni3 said...

kehkehkeh
ramai le pulokkk anak2 cikgu besor tu karang

Yasmin Nabilah.. said...

hahaha...tergelak2 ina baca kak.. :)

NB KARA said...

ha ha Nurul suka cakap ke ieda, wahh..kalau macam ni campur nabila, campur Nurul, campur Teta..mahu huru hara dibuatnyakan..ha ha

ieda said...

h4ni3..
seribu lebih kot...hahaha..pening pala dia.

ina..
tulah..akak pun tergelak2 dlm keta.

kak yati..
budak ni kalau bercakap mmg non stop.macam2 cerita ada.campur tiga2 tu...jadi mesyuarat tingkaplah..hehe