SENANG CARI

16 March 2011

THE PICTURES

salam..
thanx to atty.
ni gambar2 yg patutnya ada dalam entry lepas.
lambat plk nak loading sb keluar style lama.
geng baju kuning tunggu makanan kat restoran Kak Jah rehat sat kat 7 ELEVEN....ada yg nak ke toilet.
satu yg best kat Thailand ialah senang nak jumpa 7 Eleven
ada banyak outlet

kami semua....jalan yg sempoi (luar pekanlah)

that's me...tengah adjust parking. R&R yg tak tau nama.

3 comments:

h4ni3 said...

baper km nak sampai krabi tu kak?
maacam jauh jer..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

nasib baik geng baju kuning, bukan apa makcik takut geng baju merah tu, garang.restoran kak jah pun ada kat sana ye,

ieda said...

h4ni3..
mmg jauh pun.lebih kurang dari kedah ke melaka...400+km rasanya.

cik ina..
sekali sekala ke border singgahla kat kak jah.food sedap.servis pun cepat.kak jah pun comey...hahaha (taraf mak jah dah).