SENANG CARI

09 March 2011

PELIK

salam.
pagi2 tadi bawa bebudak berdua tu pi buat pasport...beria pi awai2.
sekali takleh buat...adeh!!!
apasal mak tiri tak leh buat pasport anak tiri??
surat nikah pun bawak dah.
hari tu buat border minta surat nikah.
takkan kita nak bawa lari anak tiri...watpa?
tulah...SU pandai2 pi sakit kaki.
esok SU kena pi jugak.
sib baik ptg ni kaki dah ok...


4 comments:

Daddy Ziyyad said...

ooo..baru tau ada undang undang pelik macam ni..

h4ni3 said...

hohh.. tah pape tah
sudah tunjuk surat nikah bagai.. lagi tamau percaya

akak kena nyanyi kat pegawai imigresen tu... percayalaaaaahhhhhhhh... :D

NB KARA said...

Hari itu akak renew passport Qaisara puna kena ada dua-dua, walaupun emak tu warga negara. Nasib Pak Seyit teman. Kena ada passport ayah dan IC emak juga.
Rasanya ieda sekarang passpprt Malaysia ini laku sangat, ramai yang nak..itu sebab macam-macam peraturan.

ieda said...

DZ..
menyusahkan saja maaa...

h4ni3..
kalau nyanyi satg dapat banyak pasport plk...hehehe

kak yati..
lor...anak sendiri pun payah gak?
depa takut sb kes2 org bawa lari budak pi luar negara kot.