SENANG CARI

06 March 2011

ANUGERAH...

salam..
hujan lebaaaaaat petang ni...siap dgn angin lagi...best sangat..
ooo...how much I love hujan.....walaupun bisnes jadi slow.
tapi yg tak sedapnya kena keluar ambik bebudak tu kat sekolah...along & nurul.
bukan pa....suspen nak drive dalam hujan lebat2 ni.dah petang plk tu....gelap.dah tu kena lalu kot Titi Semeling yg panjang dgn sungai yg lebar...bayangkan...ish!! tak yah dok bayanglah...
depan kedai sebelah..dah tertonggeng payung tu.
on the left seberang jalan..MRSM.
kat traffic lite...lega ada kereta banyak kat depan.boleh follow.
same place.
turun jambatan @ titi semeling...jem sampai traffic lite lg satu tp sat jelah pun.

menghampiri sekolah...hujan makin reda.
tp still berangin..tgk pokok nyoq kat hujung tu.

alhamdulillah...masa balik tak lebat sgt.
jalan wajib jemlah...majoriti bawa kereta.

SU otw balik dari Kelantan (ride)....main hujan la nampak gayanya....

2 comments:

kayteeze said...

Wah...

Lebat tu. Kat sini cuaca panas. Kak tie dah mula batuk-batuk, biasalah dah masuk senja.

Ieda sekarang ni dok kedah ke ?

ieda said...

kak tie..
dah banyak hari panas..lega bila hujan lebat gini.
yep..saya kat kedah ni..