SENANG CARI

17 February 2011

PRAMUGARI ISTIMEWA

salam.
berminat nak naik flight dgn layanan dari pramugari2 ni?
cantik2 kan?

kalau nak jumpa si cantik manis ni kenalah naik PC AIR...penerbangan Thailand.tapi tak dak pulak laluan ke Malaysia.PC Air beroperasi dari Bangkok ke Korea Selatan,
Hong Kong,Singapura & China mulai bulan April nanti.maka yg paling dekat dengan kita adalah Singapura.

apa istimewanya pramugari2 ni?
mereka sebenarnya adalah golongan mak nyah atau di Thailand disebut 'katoey'.
tahniah kepada PC Air kerana memberi peluang kepada golongan 'katoey' untuk menyertai kerjaya glamor ini.sekurang2nya golongan seperti ini tidak diketepikan.

agak2 MAS atau Air Asia nak ambil tak golongan 'katoey' di Malaysia sebagai kakitangan kabin mereka?

sumber berita dari HARIAN METRO 13.2.2011

3 comments:

SURIA AMANDA said...

tolong la..x sesuai kalau kat malaysia..ramai lak lelaki2 hidung belang makin bertambah belangnya nanti..

NB KARA said...

teringat kata seorang kawan lelaki, perempuan pun ramai sangat sampai tak larat aku menengoknya, ini mak nyah..ha ha ha..
rasanya tidak sesuai dengan budaya kita, ada kalangan mereka sebenarnya boleh menjadi lelaki sejati, tetapi terikut-ikut dengan kawan..sampai sanggup jadi mak nyah..

Anonymous said...

Kak.. kita sebagai orang Islam tak boleh ucap tahniah kak.. ni macam menyokong dan menggalakkan lagi ramai tumbuhnya golongan2 depa ni... mak nyah di tegah dalam Islam.. betul tak kak?