SENANG CARI

14 February 2011

NAK KENA UPGRADE KE?

salam.
pagi ni nabila dapat kawan baru.
my mistake..hehehe...pi parking betul2 depan pagar tadika KEMAS.kebetulan budak2 tadika tu beraktiviti kat luar.biasanya saya parking depan pintu kelas nabila tp hari ni malas nak pusing2.sekali bila keluar dari kereta mek nabila ni yg sememangnya ramah tamah terus ja pi kat pagar tadika Kemas.sembang2 dgn budak2 tu.jenuh tunggu sampai kesudah dia tak mau masuk kelas.so cikgu nabila yg sporting tu terus bawa nabila masuk dalam kawasan tadika tu...join budak2 KEMAS.
dok tunggu dia sampai umie pun lambat masuk kerja.

yang baju merah tu melayan nabila....budak2 lain nampak macam takut2 ja.
konon2 dah babai la nih...
tengok tu...makin ramai kat pagar...last2 nabila pi join depa balik...mmmm....
bangunan kelas PDK ialah yg berdinding purple tu

saya sebenarnya dah lama perasan yg nabila ni lebih suka bercampur dgn budak2 biasa.cuma masalahnya nabila belum boleh bercakap seperti anak2 lain maka susah utk dia berkomunikasi.harapan saya nabila dapat bertutur dgn cepat & dapat memasuki persekolahan seperti biasa.walaupun berada di kelas khas,asalkan dia ke sekolah harian biasa adalah satu kejayaan utk dia & kebanggaan buat kami.

7 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam, semoga Nabila mendapat yg terbaik berkat kegigihan kedua orang tuanya...

=sz= said...

baik hati la nabila ni ...mesraaa alammm ;)

atty's said...

insyallah nabila mesti berupaya melakukannya..

munna said...

Nabila memang nampak mesra ...adik ipar munna pun macam nabila.. dah peramah gak.. mulut tak berhenti bercakap... kalau ada baby dia sibuk je nak pegang baby tu...

Azma said...

hasrat kita serupa... smg kita berjaya ye..

* comey sungguh nak g sekolah ye..pakai topi bunga2 lagi.. :)

A.I said...

alolo...ramainya peminat nabila =)
Insyaallah kak. Sok lusa dpt le nabila join bebudak tu. Kita doa2kan ye..

Min said...

bagus la nabila ni, PR bagus nih... :)