SENANG CARI

09 February 2011

MEREDAH LAUT

salam..
kereta kami meredah laut..
tak caya?
tengok ni..

mana ada jalan...semua biru ja..

masa ni kami lalu kat jalan baru di kawasan laut yg ditambak.

satu perkara yg saya suka ttg Melaka....kawasan persekitarannya bersih...tak nampak sampah berselerak kat mana2 pun.beza sungguh dgn sini.

3 comments:

atty's said...

melaka memang besh

NB KARA said...

ieda dekat tempat ieda baru lepas banjir kot, sebab tu masih banyak sampah sarap, di melaka tu banjir pun tempat2 tertentu sahaja..satu akak suka Melaka ni, banyak pokok bunga tengah2 jalan tu..

ieda said...

atty..
baru cakap dgn hbby semalam nak pindah pi melaka..hehe

kak yatie...
sini sokmo banyak sampah.tambah2 bila majlis bandaran pas kat swasta utk kutip sampah ni.
rumah2 kat melaka pun cantik sgt.