SENANG CARI

11 February 2011

INTERFRAME

salam.
antara gambar yg saya suka yg dicapture masa cuti baru2 ni.
        dari HAVEN RESTORANT
di MENARA TAMING SARI (tgh berbaris tunggu giliran)
susah nak dapat gambar muka nurul yg steady macam ni...selalunya muncung ja.

saya suka gaya spontan ni..
walaupun dlm gambar ni muka dia tak comel sgt.

p/s...gambar abah dgn along takleh letak sb handsome sgt...hahaha...

6 comments:

ME said...

cantik gambar view tu .. me pun suka gambar malam

as for nurul, what i learn from asyiqin, budak2 ni ajar diaorg ambik gambar senyum nampak gigi .. sweet

nabila .. mcm manapun mmg dah chumelll & chubby .. lps ni nama dia kena tukar jadi CHUBBILA

KLMari said...

wah...kemain bam bam posing...tetap comel !!!!

eB ezrin said...

wah bam bam... mmg comel kan? ;p

makdara TERdiva said...

wah! cantiknye view tu..

Azma said...

wah...cantiknya posing..cute apa bam bam masa ni... kalau htr pertandingan candid boleh menang agaknya...kiut-miut...

ieda said...

ME..
pilah makan kat haven tu...best view dia.
nurul tu suka angin..sb tu muncung.

KLM..
candid ja nih..

eb..
tq

MDT..
jengah2lah kat haven..

azma..
muka dia pelik..hehe