SENANG CARI

12 January 2011

ALL BY MYSELF

salam..
busy...busy...
alhamdulillah.....busy itu rezeki.
nabila demam sikit tapi kena hantar sekolah jugak sb abahnya takdak....kerja kat luar.ptg ni baru balik.monyok ja masa masuk kelas...sian baby bambam...
mujur sepanjang kat sekolah ok ja...makan bihun habis sepinggan,kata cikgunya.
balik sekolah siap mandikan segala,terus hantar kat rumah kakak pengasuhnya.kakaknya takdak..ada tok ja.so umie temankan sampai dia tidur.kat rumah tu dia tidur lama sb rumah kampung...sejuk & sunyi.sempatlah sementara kakak tu nak balik.
asyik tanyakan abah ja kali ni...

harap2 malam ni nabila tak demam dah....sabtu nak BBQ.kalau demam2 lg lecehla..

7 comments:

Mama Hanim said...

sian nabila..semoga cepat sembuh ye..

(Gambar) Nur Dania 3 Thn Mati Dgn 73 Kesan Cedera Disyaki Didera

LayarLara said...

I can see your tears dear... y? demam ehhh... ololololo.. bucuk..

Yasmin Nabilah.. said...

huhu..cian Nabila..cuaca pun tak menentu..moga Nabila lekas2 sembuh..

p/s: kak..tembam betul Nabila nih..rasa nak geget2 je pipi dia..hehe..

Azma said...

Ciannye..rindukan abah ye..nanti2 abah balik ye..kejap je tu..

Bicara hati ibu aisya said...

Alalala..ciannya nabila.Xmau nangis-nangis yer sayang.Semoga nabila cepat sihat.Ummmuahs tuk nabila yang tembam (geram tgk badan dia ;) )

Daddy Ziyyad said...

moga cepat sembuh..

ieda said...

tima kasih semua..nabila dah ok sejak malam tadi tapi tidur kat rumah pengasuh sb umie kena teman abah keluar.