SENANG CARI

12 December 2010

CERITA RINGKAS NABILA

salam..
terkini dari bambam.
sekarang dah pandai lipat kain.tapi yang senang2 sajalah.
semalam masa saya melipat,dia pun sibuk nak tolong.kebetulan dia ambil sarung bantal.saya biar ja lah...larang pun bukannya dia nak ikut.
rupanya dah pandai.
eloklah jugak utk budak umur 4 tahun.
saya tak ambik gambar sb kalau saya bangun dia pun akan bangun.saya nak tengok dia buat kerja.next time kalau dia tolong lagi saya ambik gambar.
my sweet angel...

6 comments:

BUNGA said...

pandainya nabila.. bertuah dpt anak dara rajin mcm ni :)

Yasmin Nabilah.. said...

wow..sweetnyer gambar Nabila..mcm dah besar2 alal2 anak dara..hehe..:)

wah bestla akak pasni..Nabila dah leh tolong2 wat keje umah dah.. :)

maiyah said...

hellooo cumellll.. meh nk geget pipi tuh :D

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

nabila ni mmg bam-bam la....
sofie pun esok besar, mcm nabila juga kot. bam-bam. hehe

SURIA AMANDA said...

hi nabila bam bam..bagus..rajin tolong umi yer...jangan masa kecik jer tau..biar rajin sampai dah besar..

ieda said...

bunga..
rajin ikut angin..

ina..
angin dia elok oklah..mai angin tak elok..kita bentang baju nak lipat, dia pijak...geram betoi..

maiyah..
hehehe..pipi kuih pau.

fiza..
ada potensi tu..kita tengok ja nanti.

lisa..
rajin tolong kemas & lebih rajin tolong sepahkan..huhuhu