SENANG CARI

07 December 2010

BELUM CUKUP PUTIH

salam..
ingat tak kisah nabila kena demam campak?
sekarang dah ok..
masa demam hari tu tok angkat dia pesan suruh hantar rumah dia nak buat berbedak.
makanya kelmarin baru sempat hantar.ingat tu nak buat sabtu tp tok dia sibuk dgn kenduri.isnin baru free.tak taulah tok dia guna daun apa...memula ingatkan guna bedak sejuk ja.tapi rupanya ada guna daun juga.saya takdak kat situ sb ada hal kat luar.so tinggal ja kat tok & pengasuh dia.pesan ambik gambar ja...
jom layan my bambam berbedak....gebuuuu....

muka sedih....
orang tak suka benda2 lekat kat badan ni!!!!
side view
garangnya baby..
belakang yang bambam
rupa antuuuu....
tapi baby nak jugak maintain comeyyy...

13 comments:

Daddy Ziyyad said...

saya doakan semoga nabila cepat sembuh..

ieda said...

DZ..
dah sembuh...alhamdulillah.ni just tradisi perubatan penutup utk demam campak.

munna said...

alahai.. nabila tetap mantain comel lah... mesti sejuk badan lepas kena lumur dgn bedak tu

Jue-SeorangIbu said...

gambar akhir tu comeyy..cool jer..

Yasmin Nabilah.. said...

mak aiii kak..sekilo bedak nih..hehe..
Moga Nabila lekas2 sembuh..Amin..

Azma said...

ahaks.. begitu comey skali senyuman bam bam wpun dah macam 'tepung komak' jadinya.. :)

A.I said...

bertepek bedak gitu pon tetap nampak tomei! (^_^)

ieda said...

munna..
dia geli esp bila bedak tu kering.

jue..
muka perasan tu..hehehe

ina..
dah sihat dah...minggu ni dah pi sekolah.

azma..
macam buat terapi lumpur..hehe

AI..
perut dia lg comeyy...ahaha..

Mawar said...

Aaaa, gebu, gebu, gebu...

NB KARA said...

ini mesti pakai daun bambu ieda, yang india suka tanam kat kuil tu. Buat sejuk badan..ha ha..kelakar tengok nabila jelir lidah tu..

ieda said...

mawar..
berdebu..hahaha

kak yati..
saya mmg tak tau bab2 ni..serah kat tok dia ja...buatlah apa yg patut.

Ummi Alisya said...

hehee... gomak2 pun tetap comel! dah puteh gebu camtu pun tetap nak buat muka nakal... hehe!!

SURIA AMANDA said...

buat la apa pun kat dia..mmg comel jer..