SENANG CARI

18 December 2010

AZAM BERAZAM

salam..
tak lama lagi 2011 akan muncul.hujung2 tahun ni ramai yg buat azam baru.azam lama dah tercapai ke???saya takdak buat azam apa2 pun awal tahun 2010.tapi yg nyata 2010 banyak kenangan pahit & banyak kepayahan yg ditempuh.

2011 saya mengharapkan & mendoakan sesuatu yg baru yg lebih membahagiakan diri saya & keluarga.tapi azam saya tetap tidak berubah.sejak beberapa tahun ni saya hanya ada satu azam.belum terniat di hati untuk menukar azam yg baru.
sebab......ini adalah azam saya..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
takkan nak tukaq kot...hehehe
moga kebahagiaan bersama kita selamanya
luv u forever
thanx for beeing such an understanding & loving husband

6 comments:

Mawar said...

Kak ieda,
Haa betul la AZAM Xdpt tukar...
kalau ADIB guano? hehehe. Jgn bgtau dia ya, mati sy...;-)

wahida said...

saya pun x tau apa azam next year ni...ahaks..

kak ina kl (1) said...

setiap tahun ada azam baru..cuma ada yang tertunai dan ada yang tak sempat tertunai.

kat atas tu tak sampai pun 15 minit..ala pejam mata ajerlah..nak merasa.

Min said...

moga berbahagia dgn azam ini hingga ke syurga Allah nanti!

Azma said...

oowwhh...encik hubby nama azam ye..hihi..ok, semoga bahagia ngan azam ni sampai bila2..
ieda, saya tag ieda utk kempen tutup aurat. Meh join ekk.. jenguk sini dulu kay
http://yang-teristimewa.blogspot.com/2010/12/cover-your-aurat-campaign-show-your.html

ieda said...

mawar..
ada hajat ke???hahahaha

wahida..
ada masa lagi utk cari 'azam'

kak ina..
bila bab yg tak tercapai tu yg malas nak buat azam..cuma mengharapkan 2011 jauuhh lebih baik dari 2010.

min..
tq.moga min juga bahagia selamanya.

azma..
nama dia dah macam 2 beradik dgn azma..hehehe
nanti saya jenguk ye.