SENANG CARI

29 November 2010

MAKAN NASI LEMAK

salam..
chicken pox nabila dah mula mengering.measle dah clear.alhamdulillah.
kalau org lain kena quarantin,nabila pun kena juga.tapi 3 hari ja.lepas tu dah mula keluar.kesian tgk terperap dlm rumah.hari sabtu balik kampung.bukan main lagi main dgn anak member...hopefuly tak berjangkit la kat anak teruna tu.

malam tadi bawa keluar makan kat nasi lemak cinta sayang.our feveret port kalau nak berjimat.hujan lebat la plk.mujur masa sampai dah renyai2.tapi nabila tetap kena pakai baju tutup habis.dia pun tk kisah walaupun tak pernah pakai mcm tu.actually ni mini TTS kawan2 NARC...4 family yg datang.sorg lagi datang solo.
lepak2..sembang2 sampai habis semua customer lain balik.budak2 jga kedai tu pun dah berasap gamaknya tgk kami yg tak reti2 nak bergerak.awal plk depa tutup mlm tadi..sebab hujan kot.11.30 dah clear.selalu 12 lebih.

sapa2 yg mai SP jgn lupa singgah sini.dekat ja dgn The Carnival sebelah Kelab Cinta Sayang.just gerai tepi jalan tapi luas & bersih.murah & sedap.

sambung meja sampai habis ruang
us...family friends
boboy & idlan..
idlan nak sunat ahad ni..hehe..suspen ja bila kena usik
boboy tak mau lagi...tunggu besaq sikit katanya.
budak comel..
sesi tayang baju untuk program hujung december ni

2 comments:

maiyah said...

wahh.. sronok berkumpul reramai camni.. kalo sy hilang sakit2 sbb leka berborak :D

Asz said...

kak eida ... elok je nabila dok dendiam kann ... camne kak eida train nabila boleh dok diam je camtu??