SENANG CARI

10 November 2010

KISAH TRAGIS

salam...
banyak betul kisah tragis dalam Harian Metro hari ni.

1.Anak kapak kepala ibu sendiri sehingga mati dipercayai terpengaruh dgn ilmu mistik yg dibaca dari sebuah buku.anak lelaki berusia 23 tahun itu percaya bahawa ibunya yang sebenar sudah meninggal.yang ada itu hanyalah saka yg menyerupai ibunya.maka dia dengan selamba membunuh ibunya itu................kejadian di Pekan Pahang.

2.Seorang lelaki mati ditikam dengan pisau rambo oleh menantunya sendiri kerana perselisihan faham.menantu berusia 23 tahun itu tidak mempunyai kerja tetap & tinggal bersama keluarga isterinya...........kejadian di Johor Bahru.

3.Dua pelajar lelaki berusia 15 & 16 tahun maut selepas motosikal yg ditunggang terbabas lalu melanggar tiang elektrik...........kejadian di Masjid Tanah Melaka.

dan beberapa kisah menyentuh hati tentang mangsa banjir di Kedah baru2 ini..
berita lanjut...sila beli paper sendiri...hihihi

p/s...takde gambar sb lupa bawa kamera hari ni..

6 comments:

SURIA AMANDA said...

doniaaa...doniaaa...x habis2..dari takde masalah cari masalah...

Ain said...

macam2 kes berlaku sekarang ni...

huhuhu...

kakyong said...

Lately byk sungguh kesah kehilangan nyawa yg pelbagai bentuk & cara...

dah jumpa ke budak 7 tahun yg dihanyut banjir tu.. dah 5-6 hari rasanya..

A.I said...

mmg tragis berita harini. yg paling sedey kes kapak mak tu. isk, terlalu taksub ngan tahyul!!

[-suziey-] said...

paling xtahan geram yg 1st tu..haih..mak yg keluarkan dia kat dunia ni dia bunuhnya..sadis btl..kesian mak dia..xsngka anak yg dilahirkan separuh nyawa yg akn bunuh dia bila dewasa..

ieda said...

lisa & ain...
banyak sgt tekanan..manusia yg tak kuat iman mmg boleh tewas.

kakyong..
adik 7 thn tu anak sepupu rakan blog..puteri nuur (http://puteri-nuur.blogspot.com/).boleh baca entry dia.hingga semalam belum jumpa lg.

AI & suziey..
yg ke 2 tu pun sadis gak.anak mangsa boleh lg nafikan suami dia yg bunuh bapak dia sendiri..tak paham betoi la depa ni.