SENANG CARI

22 November 2010

DAH KENA DAHHHH...

salam..
tengahari tadi balik tgk budak kecik ni...aktif ja.sekali nampak macam banyak bintik merah kat tangan.belek2 satu badan...oooohhoooo...sudah keluar campak laaa....
sib baik demam dah kurang.

esok kita tgk gambar budak kena campak ok..
ari ni tgk gambar lama yg suci bersih..

gambar tangan dah ler yer..


7 comments:

KhALiLI_HaNNaN said...

salam..
semoga cepat sembuh.
buat akak..thanx sebab sudi ziarah blog saya.singgah2 la lagi yer..

Sumijelly said...

ohw... campak ker?? rasa kalu kanak2 kene, bukan campak..org panggil cacar jer... entah..konpius la..
ada sebut cacar, ada sebut campak..hehehe

tak per..yg penting dia sihat dn cepat sembuh

Sumijelly.com

SURIA AMANDA said...

campak biasa ke atau chicken pox?kena pantang makan la nabila eh..

A.I said...

Biasa budak kene campak ni meragam. Dia meragam tak kak? Musti badan dia sakit2 gak tu..

Nabila cepat2 sembuh tau..

ieda said...

khalili..
tq..sama2 kita ziarah menziarahi.

sumi..
sini semua bantai campak ja..campak kecik,campak besar.

lisa..
dia ni campur2 la rasanya...yg kecik2 mcm measle pun ada.

AI..
takdak meragamnya pun...ligat.sampai abahnya cakap..budak ni sakit ke dak?

kakyong said...

tangan kecil yg comel..

armouris said...

info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit