SENANG CARI

04 October 2010

salam..
kemarin nurul tak ke sekolah...(huh!!...dah habis UPSR kan....suka2 hati ja ummi dia suh ponteng...).semangat ja pagi2 siapkan nabila nak hantar ke sekolah.(mek nabila ni pun dah ponteng sejak bulan puasa hari tu).kebetulan nabila bangun awal so takla susah sgt.dah siap2 semua terus g hantar sekali dgn nurul.sampai ja kat sekolah tetiba cikgu kata cuti.....ish!!!!!....cikgu ada meeting...adeh!!!!bengkerk jer nurul..

hari ni nurul bangun awal...terus p sekolah..hahaha..
nabila kena kejut dgn abah.mula2 saya kejut dia mcm separa sedar.nak bebal.so stop jelah...suruh abah sambung.bila abah kejut senang sikit nak bangun.pagi ni semua pass kat abah.abah mandikan....siapkan nabila.cuma hantar g sekolah ja sekali dgn ummi.tapi abah hantar masuk kelas.ummi jadi driver.
satg pk 12.15 nak g ambik dia.pk 1.15 ambik nurul plk.along cuti sampai minggu depan sb ada PMR.

jom layan gambar nabila make up pg ni.

muka boring...hehehe
mengeliat tak habis2
saaayyaaaagggg abah...
"macih babah"
dah siap sikat rambut & pakai bedak
alat make up nabila
dah siap sila simpan balik okay..
muka budak nak p sekolah.

7 comments:

SURIA AMANDA said...

senang pulak dia kalau abah dia siapkan...cuba akak siapkan..rasa2nya boleh sekejap mcm tu x?

normi said...

wah dah cumil ya nabila nak pegi school kan..

salam kenal dr untie normi sekeluarga...

ieda said...

lisa...kalau akak siapkan dia mmg lambat la...nak pakai pampers pun kena hambat dulu.

salam dari nabila juga buat auntie normi.

~chekuna~ said...

wah...nabila nak siap2 ke sekolah..so cute..

Pnut said...

makin tembam nabila ni...
gambar posing last sekali tu amboii kemainnnn siap pegang dagu lagi...

ieda said...

chekuna..
berbulan cuti...kalau sekolah biasa dah kena tendang budak ni..

pnut...
dah 17kg!!!!!
gaya baru tue...along ajar.

kakyong said...

pose pegang dagu... huuhuuu.. tak tahan tengok..