SENANG CARI

15 October 2010

ANTARA DUA IKAN

salam.
ingat tak saya pernah cerita ttg tenggiri masak kicap resepi Thailand masa bulan puasa dulu?kalau tak ingat tgk SINI.
baru2 ni belek2 gambar koleksi hbby terjumpalah gambar makanan dia ni ha...
yg ni lah tenggiri masak kicap kegemaran hbby.
asal sampai ke sebelah sana mesti cari lauk ni.
so far kat Malaysia tak jumpa lagi yg macam ni.
ada sapa2 yg tau resepi????

kalau kat Anjung Muara TG Dawai saya suka ni...
ikan bawal bakar...cicah sambal belacan......peeeerggghhhh!!!!!
yang ni seekor RM22...(ikut harga pasaran)

2 comments:

SURIA AMANDA said...

mak aiii...bergelodak perut lapar tgok lauk2 ni..akak ni mcm nak bagi Lisa kembang jer...

ieda said...

hehehe...tengok jer mana nak kembang lisa.