SENANG CARI

06 September 2010

SOSILAWATI HILANG

salam...
lepas buka puasa malam tadi saya lepak sorg2 tengok berita pukul 8.rasa macam tak percaya bila pembaca berita bagitau yg pengasas & jutawan NV hilang tanpa dapat dikesan.pagi ni majoriti muka depan surat khabar menceritakan perkara tersebut.
beliau dikatakan keluar bersama peguam syarikat,akauntan & pemandu untuk urusan bisnes tetapi tidak kembali ke rumah pada hari yang sepatutnya.

pic from google
moga ahli keluarga beliau bersabar dgn dugaan ini.sama2 kita doakan beliau & teman sekerjanya dapat ditemui dalam keadaan selamat.

susah atau senang kehidupan kita di dunia ini,kita tidak akan terlepas dari pelbagai dugaan. semoga kita semua sentiasa mengingati Allah dalam menjalani hidup seharian.

2 comments:

kakyong said...

kira dah seminggu dah hilangnya... seram jer dengor kes2 yg macam ni... semoga takde apa2 yg tak baik berlaku pada beliau.. lebih2 nak dekat raya ni...

ieda said...

kakyong...
tulah...zaman sekarang macam2 boleh jadi.moga semuanya turns out ok.