SENANG CARI

29 September 2010

SERONOK DAPAT HADIAH.

salam..
jom tengok cerita lama.
birthday nabila ialah ada 1/9...tapi kan masa tu bulan puasa.makanya tak daklah acara sambutan pun..kek pun tak beli.kami cuma beli hadiah jer..tu pun dah terlewat berapa hari.dah siap beli & balut tersimpan plk dalam bilik beberapa hari.
bukannya apa.timing nak bagi selalu tak kena.siang2 mmg tak boleh sb umie kerja.petang kalut nak berbuka.malam plk bila nabila tak tido abah takde...bila abah ada nabila plk tido awal.akhirnya dekat nak raya baru bagi..
nabila dapat hadiah pukul 11 malam pada 9/9/2010..

punyalah seronok main masak2 sampai takmau tido.terpaksa angkat masuk bilik & paksa juga tido...pukul 2 pagi dah pun..tutup lampu & tutup pintu bilik...(nabila tido dgn kakak)..
mujur tak melalak.

jom layan gambar hari tu...

macam dapat anugerah...
mula2 belek dulu depan belakang
nak buka tak pandai lagi...abah kena tolong
cepat la abaaahhhh......
kakak yang seronok lebih..
seronok main kertas la pulak...adoi!!!
letak tepi dulu
yang ni boleh buka sendiri dah....
koyak ja....
kotak pulak susah nak buka
bola apa ni abah????ada lubang2
jom abah...kita koyak yang ni pulak....
sampai muncung mulut dok hirup makanan dari kuali..

moga nabila terus membesar dgn sihat dan cemerlang
kamu adalah anak yang sangat istimewa
we luv you soooooooo.......much..

8 comments:

mamaaerish@eb said...

alahai sweetnyer... kalo kiter pn dpt adiah musti terujer kan?... lagila little fingers... ;p

Yasmin Nabilah.. said...

hehe..bestnya Nabila dapat hadiah..:) main masak2 yek Nabila..nanti leh la bagi aunty makan..:)

Kauthar said...

Happy Belated Birthday Nabila..semoga membesar sebagai anak yang solehah, cergas dan ceria selalu!

INTANKUTERPILIH said...

bestnyer nabila dpt hadiah...kita nie yang dah 'tak muda' nie pon kalau dpt haidah xcited giler..ye tak??

SURIA AMANDA said...

sweeetnya dia...makin bijak kan..tau jer apa gunanya menan masak2 tu

ieda said...

eb..
bestkan dapat hadiah..budak kecik ni pun dah mula faham erti hadiah.cuma tak pandai minta lagi.

ina..
kena paksa makan jagung plastik dia tu hah...letih akak melayan..hehe

kauthar...
thank you...moga selamat...amin..

intan...
nak hadiah???nanti kita buat contest lagi..tunggu settle hadiah contest yg lama.

lisa..
ada dapor gas kecik dlm set tu...pandai plk letak cerek pastu pusing2 tombol siap dgn bunyi lagi...akak pun terpegun tengok.

Syahida said...

wahhh..seronoknya bukak hadiah. saya gerammm la tengok dia montel..semangattt betul!

mmm..ulangtahun ke berapa ye?

ieda said...

syahida...
ulangtahun ke 4.
isi pejal...buat gomol mmg sedap..hehehe