SENANG CARI

24 September 2010

MENGIMBAS KENANGAN LAMA..

salam...
pagi2 ni kita layan gambar lama dulu..
kalau lapang saya suka kelebek album...tengok gambar zaman dulu2...best.
lawak pun ada.
hari ni kita tgk gambar budak2 dulu.
comel ja masa kecik..nurul & aiman @ along
dah besar jadi anak teruna & anak dara dah pun la ni..
jerawat gatai pun dah ada.

yg ni lglah nostalgia...hehehe...agak2 sapalah budak kecik ni???
ada kuda tuuuu.....
*
*
*
*
ni lah budak kecik yg berjaya membesar dgn cemerlang
bapa bebudak ni @ my hbby
body shape maintain...hehehe

dan yg ni adalah budak kecik yg tak besar lagi...
anak cina ka...jepun ka...korea ka?????
suka hati dia ja pakai anak tudung kakak.
nampak ja abah nak snap..terus tutup muka.....
pandai nooo...

gambar umie???
nantilah...tak cari lagi..
gambar masa baby takdak maklumlah org susah..
mana nak ada kamera time tu.ada gambar masa sekolah ja.

7 comments:

Rizziela said...

Dah besar, Nurul semakin cantik..kecik2 pun comel

SURIA AMANDA said...

dah besar dah jadi anak dara dan teruna..manis dan hensem..susah la mak ngan ayah nak jaga..

ME said...

kecik2 comel dah besar cantik & handsome .. si nabila mengikut ayahnya waktu kecik

Azma said...

gamabr nabila masa baby x de ke ieda. nak tgkla... :)

iCaLoVeZiE said...

mesti keletah kan? kalau buat benda-benda nakal, nengok muka dia tak jadi nak marah.hehe.istimewanya anak-anak macam ni.

A.I said...

tak aci lah camni! mana gambar umi?? ;P

ieda said...

rizziela..
kalau nurul tau kena puji ni mesti senyum meleret..

lisa..
setakat ni masih terkawal...harap2 tu dapatlah depa jaga diri sendiri.

ME..
nabila ikut abah tang perut..hahaha

azma..
nanti yek..tgh kumpul modal nak buat entry ttg dia shj.

ica..
nabila ni kalau kita marah lagi dia melawan..nak bg senyap kita buat tak layan jer...kdg2 dia plk pujuk kita buat muka lawak dia tu.

AI..
ummie depa ni comei sgt masa kecik...takleh boh gambar...kahkahkah..