SENANG CARI

17 August 2010

GAYA BARU NABILA.

salam..
atas permintaan ramai...(hahaha...macam juta2)...dipersembahkan...
*
*
*
rambut baru nabila...

seksa nak ambik gambar..ntah berapa kali snap..
umpan2 dgn mainan..umpan2 dgn TV..
kena marah dgn abah (suruh duduk diam)...baru dapat macam ni.
gambar blur lg banyak drp yg terang..

dari tepi...nampak tengkuk lebar tu..
dari belakang...umpan dgn TV
tengah toleh nak ambik mainan
budak nakal
ni saja suruh umie ambik gambar pipi dia..

actually saya lg suka stail lama ni..nampak muka comel.

10 comments:

SURIA AMANDA said...

yang baru pun comel la kak..kalau dkt dgn Lisa mmg dah kena cubit ni...

Rizziela said...

saya pun suka rambut Nabila yg lama..nampak cute sangat

Anonymous said...

Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.

Pnut said...

gambaq hat no tiga dari bawah tu comei la...
beraya dengan rambut baru la cik kak ni..eheheh

ieda said...

lisa..
dia mmg selalu jadi mangsa cubit & gomol esp dgn abah...sampai abah panggil pun berat hati nak pi..

rizziela..
tu lah...nanti dah panjang sikit kena buat macam lama balik.

pnut...
dia sendiri pun suka gambar tu..gelak2 bila tgk..tp bila tunjuk gambar lain dia marah..tak tau ka muka sendiri..aiyaa..

kakyong said...

nabila tetap cumil.. lebih lagi foto yg tersenyum simpul tu...

KLMari said...

Alalalalala comelnya diaaaa...nak nak gambar yang tersenyum tu....Acik cubit sikit buleh???

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

hamboi...comelnye dia.
beraya dgn rambut baru yer...

Azma said...

ala la la...kiut miut la anak dara ieda ni. Gambar tengah tersenyum tu memang comel sungguh! Maintain comel ye nabila...

ieda said...

auntie2...
terimakasih sb kata nabila comel..ish..kalau nabila tau ni mesti dia sengih2 & tergedik2..cukup perasan kalau kita kata dia comel..