23 July 2010

KENANGAN TERINDAH..

salam...
ntah kenapa dulu2 masa sekolah menengah (MRSM KULIM) suka sgt ambik gambar macam ni.tiga kali saya bergambar stail gini.
satu hanya dapat capture masa tiers roboh (kat tepi asrama),
satu yg ni & satu lg juga di pantai yg sama.
ni masa form 2.class saya ada 9 girls saja.
kalau 10 boleh naik setingkat lg..iyakahhhh???
aku yang tertunduk itu...berat la ngko tina..

ingatkan batch saya jer.rupanya batch senior pun ada gambar macam ni...jumpa kat FB..saya ambik gambar ni yer kak..halal kannn....
tapi depa boleh buat 2 level jer....kita 3 level....(bangga konon)
cinonet la plk gambar nie

cuba la ni buat macam ni....
mau patah pinggang yg dok bawah tu..

3 comments:

Zaitun said...

Salam...seronok kalau ingat zaman persekolahankan,kalau dapat jumpa kawan2 lama lagi best.

Unknown said...

wahh best nya...
ieda batch tahun brp ya di kulim.. ni mesti batch awal2...
kulim wujud lebih awal dr mrsm terendak..

ieda said...

zaitun..
mmg best.dahtu jumpa plk geng kat FB..nostalgia betul.

kakyong..
saya batch ke 6..1982.
first batch '77 rasanya.