SENANG CARI

02 July 2010

GILA COKLAT..

salam..
anda suka coklat??
sedapkan..
pada saya makan coklat ni macam terapi..rasa relax jer masa makan tu.
saya makan biasa2 jelah..biar cair dalam mulut.
tapi kawan saya masa sekolah dulu suka biar coklat tu lembik2 kat jari pastu dia jilat jari tu dgn mata stim...
kata dia..'macam ni lah sedap..'
(clean.makan coklat ok..jgn fikir bukan2).
google pic..
saya suka yang plain.

saya suka Van Houten sb rasanya just nice.
tapi kat sini kadang2 tak jumpa.kat TESCO mmg takdak...
(selalu g TESCO jer sb paling dekat dgn rumah).
so one day saya try brand TESCO..murah jer..rm1.80 packing paling kecik (van houten would be rm2+)...

tulis tenusu tapi ada kacang juga kat dalam tu.
dah penyek sikit sb terkena kuih panas masa beli haritu.
rasanya not bad..memenuhi citarasa saya...
so bolehla utk emergency stock..melepaskan gian..
anak2 pun suka juga tapi kalau beli satu bar mmg depa tak kacau.
tau dah yg tu umie punya..(baik betoi umie depa..hehehe)
nabila pun suka tp mmg tak diajar sgt makan coklat ni..takut rosak gigi.kesian plk kalau sakit gigi.dahla nak cakap pun tak pandai lagi..sementara gigi masih elok kenalah jaga..

1 comment:

Anonymous said...

Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.