02 July 2010

GILA COKLAT..

salam..
anda suka coklat??
sedapkan..
pada saya makan coklat ni macam terapi..rasa relax jer masa makan tu.
saya makan biasa2 jelah..biar cair dalam mulut.
tapi kawan saya masa sekolah dulu suka biar coklat tu lembik2 kat jari pastu dia jilat jari tu dgn mata stim...
kata dia..'macam ni lah sedap..'
(clean.makan coklat ok..jgn fikir bukan2).
google pic..
saya suka yang plain.

saya suka Van Houten sb rasanya just nice.
tapi kat sini kadang2 tak jumpa.kat TESCO mmg takdak...
(selalu g TESCO jer sb paling dekat dgn rumah).
so one day saya try brand TESCO..murah jer..rm1.80 packing paling kecik (van houten would be rm2+)...

tulis tenusu tapi ada kacang juga kat dalam tu.
dah penyek sikit sb terkena kuih panas masa beli haritu.
rasanya not bad..memenuhi citarasa saya...
so bolehla utk emergency stock..melepaskan gian..
anak2 pun suka juga tapi kalau beli satu bar mmg depa tak kacau.
tau dah yg tu umie punya..(baik betoi umie depa..hehehe)
nabila pun suka tp mmg tak diajar sgt makan coklat ni..takut rosak gigi.kesian plk kalau sakit gigi.dahla nak cakap pun tak pandai lagi..sementara gigi masih elok kenalah jaga..

No comments: