SENANG CARI

06 May 2010

lutut oh lutut..

salam..
dah berapa hari abis konvoi.tapi lutut kiri ni takmo ok sepenuhnya lagi.kejap elok...kejap sakit.tak berdenyut tapi tegang & sengal2 esp bila berjalan.nak duduk solat lagilaaahhh...








malam2 saya tepek benda ni kat lutut..

selesa.
cuma bila siang banyak berjalan
terasa balik tegang/sengal tu.





memang saya sengaja takmo mkn ubat.nanti tak sakit lg banyak berjalan.so healing process lg slow (my theory lah kaannn).

sekarang saya amalkan minum ni tiap2 hari....jus vemma..sehari 30ml.

badan rasa lebih bertenaga.walaupun banyak kerja, dah tak rasa lesu mcm dulu.

pendant still digunakan..untuk kesihatan kan...mencegah itu lebih baik.

parents saya pun minum jg..bapa saya yg cerewet tu pun suka rasa jus ni.alhamdulillah..bukan senang lor nk bg dia minum apa2 pun..semua tak sedap.
tapi jus ni dia kata sedap..mujur...hihihi.


selain utk guna sendiri boleh jg create income online..nak tau?
sila klik banner kat atas.




No comments: