SENANG CARI

05 April 2010

alhamdulillah...

salam..
alhamdulillah...en hbby yg ke Cameron Highland hari sabtu dah selamat sampai ke rumah petang semalam (g overnite jer dgn kengkawan dia)..ngam2 sampai jer hujan turun dgn selebat2nya.risau gak kot2 ujan kat jalan.naik keta takpa..naik moto ni bahaya sikit.kita tak hentam org....org hentam kita.

so for today...what is so special?
5th April...our anniversary..rasa mcm dah lama kawen tp kira2 balik..laa..baru 3 tahun.hihihi.
hadiah?..takde apa2 sebab tak tau nak beli apa..same on both side..
maybe g dating dinner bagai mlm ni..satu hal plk lg.tak tau kat mana tempat yg special.yelah,asyik makan kt luar ja.rasa mcm semua tempat dah p..
hmmm...terjah penang ok gak kan?


2 comments:

SURIA AMANDA said...

Happy anniversary akak...best kan..kalau dapat hadiah mesti lagi best...

ieda said...

thanx lisa..
dah blur.tak tau nak bg apa..haha..
xpa..tggu birthday plk kot2 ada idea.