SENANG CARI

23 October 2009

sleeping beauty

my sleeping beauty pagi tadi..
dia ni suka sangat tido kt ujung kaki abahnya..celah2 bantal.selesa sgt kot.nyaris2 jer tadi nak kena hempap dgn kaki abah.nak alihkan dia takut terganggu.last2 abah yg kena ubah position.
kadang2 tu risau jer tengok.takut abah tertolak dia ke bawah..iyelah..mana tau kot mimpi pelik2 ke..sekali anak yg jadi mangsa..tapi setakat ni ok lagilah..abah masih boleh tersedar kalau dia landing kt tempat yg tak sepatutnya.
position ni di adjust sendiri oleh nabila
dalam kereta pun layannnn...kakak pun sama jer..
masa kecik dia suka tido macam nie..

5 comments:

Jiey Mien said...

Owh suka sgt yang tido ms kecik tu..
ian pun suka tido camtu..
jiey pggl tido katak..
cuteness!

ita zakaria said...

Kak Ieda...nabila nih comel lah kak. bile lah dapat jumpe die...ita suke tgk telatah die kat blog akak nih. kalau tgk secara live, lagik best agaknyer...comel tul die tido! sarra pun suke tido cam beby tuh...hehe

ieda said...

ita..nabila ni kalau jumpa org pertama kali dia tunjuk baik..malu2 konon..nak tengok perangai gila2 dia kena jumpa banyak kali.insyaAllah ada kelapangan kita jumpa.saya pun teringin nk tgk sarra comei tu.
jiey..la ni takleh tido cm tu dah..tak muat..hehehe.

ana said...

Alaaa tomei..tomei... dia tido.. salam kenal

Anonymous said...

Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.