17 August 2009

sihat itu anugerah

salam & selamat tghari... sibuk sungguh minggu ni.tinggal 4 hari lagi nk puasa...semua kerja nak kena settle dlm 4 hari ni..boleh ke???ntahlah...kerja pun sibuk sb musim demam tak habis lagi. malam kelmarin pergi alor setar dengar talk ttg quantum pendant.sampai rumah around 2 am.siang kerja macam biasa. last night pergi dengar talk yg sama sekali lg tapi kat sp ja..discuss2 lepas talk at last sampai rumah pukul 2.30 pagi jg..ergh...tak cukup tidur ni...hari ni mengantuk sikit tp alhamdulillah still boleh kerja. kepada yg nak tau..(yg tak berminat xper) quantum pendant ni sangat elok kita guna untuk kesihatan secara umum.yg ada penyakit insyaAllah boleh pulih..yg belum sakit daptlah meningkatkan tahap kesihatan.tambah2 musim jangkitan macam ni. saya sedang menggunakan pendant ini untuk diri saya & family.alhamdulillah walaupun terdedah dgn kuman batuk/selsema ni tiap2 hari,setakat ni saya belum dijangkiti.sakit lutut pun dah kurang walaupun kena banyak bergerak kt tempat kerja.rasa lesu pun takde cuma mengantuk sebab tak cukup tidur. sesiap yg berminat nk tau boleh hubungi saya.kat blog jusmate5-ida.blogspot.com ada no saya. blog khas untuk pendant ni in progress.
ceramah oleh Dr Fadil
kulit tidak melecur bila di layur api
keseimbangan badan lebih baik bila menggunakan pendant

No comments: