SENANG CARI

13 August 2009

tawakal jelah...

Eh..eh...banyak harinya tak tulis kt sini..rasa mcm baru jer..cepat betul masa berjalan. so..what's up?ari ni tak bz sgt kt tempat kerja.kecoh H1N1 pun macam dah kurang jer.walaupun kt paper still report banyak kematian.sometimes i just wonder...before H1N1 how many death per day due to pneumonia?i guest a lot but never reported in paper coz nobody bother to know. biasalah..manusia.. la ni kalau jumpa org pakai macam ni kt mana2 dah tak pelik..yg tak pakai plk jd pelik.walaupun tak 100% protection tp better than nothing..kan..aku sdiri tak pakai pun...hihihi..tak selesalah nk bercakap dgn org.kalau kt OT oklah...KKM jgn marah yer...Apapun..aku tawakal pad Allah.lg satu..aku ada guna something yg aku rasa membantu (in a way)...nak tau amende?? benda ni...quantum pendant.. nak tau lebih lanjut??? tungguuuuu....wakaka.. alhamdulillah...dengan izin Allah aku masih diberi kesihatan yang baik. kita berusaha..kemudian tawakal...selebihnya atas kehendakNya jua..

2 comments:

Mommy Lyna said...

Quantum pendatnt ni yang avon punya tu ker?

ida said...

bukan avon punya.yg ni from fusion excel.guna ni basically utk prevention & rawatan alternatif.