15 March 2018

CUTI DAN PERCUTIAN

salam sejahtera....
menghampiri hujung minggu.

keputusan SPM keluar hari ni....
macam biasa, tahniah kepada yang mencapai target. yang tak dapat capai tu, alhamdulillah juga. andai telah berusaha bersungguh-sungguh, redhalah dengan aturan Allah. pasti akan hadir yang terbaik untuk anak-anak semua. yang tidak berusaha seperti yang sewajarnya, yang leka buang masa, jadikan keputusan ini sebagai penggerak untuk mengubah sikap dan mencipta kejayaan baru. peluang sentiasa ada. sama ada nak ambil atau nak lepaskan begitu sahaja, itu pilihan anak-anak semua.

kepada ibubapa....teruskan memberi sokongan dan dorongan kepada anak-anak. bantu mereka untuk memilih bidang kerjaya mengikut minat dan kebolehan mereka, bukan mengikut minat dan kehendak kita.

untung anak-anak zaman sekarang, ada banyak pilihan tempat untuk melanjutkan pelajaran. buatlah pilihan dengan bijak. jangan terperangkap dengan institusi yang mementingkan keuntungan perniagaan semata-mata. tidak wajar kita membuang masa untuk menguntungkan hanya sebelah pihak.



kepada anak-anak sekolah yang lain.....selamat bercuti. isilah percutian dengan aktiviti bermanfaat. elakkan perkara-perkara yang tidak berfaedah. zaman anak-anak sekarang adalah zaman yang serba pantas dan penuh saingan. bukan lagi zaman senggang. bukan lagi zaman "wait & see".

moga kita bergerak menjadi bangsa/kaum yang dihormati dan dipandang mulia oleh orang lain. 




IKLAN

sempena cuti sekolah ini atau pada bila-bila masa jua:

kepada anda yang ingin bercuti ke tempat-tempat tertentu melalui jalan darat tetapi tidak berminat untuk memandu sendiri bolehlah dapatkan perkhidmatan kereta sewa bersama pemandu daripada suami saya.

menggunakan MPV Nissan Serena yang sangat selesa dan akan dipandu sendiri oleh beliau membawa anda ke mana-mana destinasi yang dikehendaki di seluruh Semenanjung Malaysia serta juga ke negara Thailand.

boleh hubungi beliau di FB Bujang Merbok untuk mendapatkan perincian lokasi mengikut bajet anda.


atau boleh juga pm saya di FB saya Ieda Abdullah untuk menjadi perantara sementara.


insyaAllah kami berusaha memberikan perkhidmatan terbaik dan nostalgia percutian terindah buat pelanggan kami.






No comments: