21 May 2014

KETAGIHAN TEH

salam sejahtera...


hari ni Kedah cuti....cuti peristiwa sempena kemangkatan Tengku Bendahara Kedah awal pagi tadi...semua perkarangan sekolah jem tiba-tiba sekitar jam 9.30 ke 10.30 pagi bila semua waris datang untuk ambil anak masing-masing.
awal pagi SU ada bgtau sekolah cuti tapi oleh kerana musim peperiksaan saya hantar juga budak berdua ke sekolah...pukul 10 abahnya pi ambik...hehehe..

saya tak cuti pun sebab nanti bulan 6 nak cuti...so kita carry forward cuti ke situ saja....ada reunion universiti nanti...rugi plk kalau tak hadir...dah musim cuti sekolah....mengimbau nostalgia zaman uni di Kelantan...tak sabar rasanya.dah 20 tahun sejak graduasi...cepatnya masa berlalu....semua fizikal berubah namun jiwa tetap sama...jiwa muda...hiiii....

hari ni sebenarnya nak tunjuk gambar ni...


teh ais kegemaran kami sekeluarga...boleh ketagih dibuatnya.
memang tak elok amalkan teh ais sebab kandungan gula yang tinggi,kandungan kafein serta pewarna yang tidak elok untuk kesihatan.tapi bila tiba rasa ketagihan tu....mana boleh tahan dah...mesti nak cari juga.istimewanya teh ais ni...beli pagi boleh minum sampai petang...rasa maintain ja....memang rasa yang terbaik...susu & teh seimbang.
tengok tokey ni bancuh....guna tin susu saja pun...tak ada kole besar.
sebab tu sedap kot....wallahualam.
***teh ais Pak Abu Tg Dawai***





No comments: