SENANG CARI

14 April 2013

LUNCH

salam ukhwah...


lunch apa hari ni?
ramai yang masak istimewa kot sebab hari ni bercuti.
saya hari ni lauk beli2an saja....ready made.
oleh kerana en SU tak ada kat rumah maka tak perlulah bersusah payah sangat nak masak bagai.balik kerja, ambil budak sekolah lagi...kalau masak tak sempat plk nak melepak melayan budak kecik.
budak2 ni pun tak kisah sangat...makan seadanya.

malam nanti en SU balik...maka esoklah kita main masak2.

SU ke Phuket Thailand...bawa orang (kawan) yg teringin nak ber"songkran"....moga orang yg dibawa tu berpuas hati.

***selamat menjamu selera....***

2 comments:

aLyNnZ said...

Phuket oantainyer cantik kan..songkran tu apa?

ieda said...

alynnz...
pantai cantik tapi tak pernah main pantai kat situ lg..lalu tengok2 ja.
songkran is pesta main air kat Siam...tembak ja air kat org yg lalu lalang.