SENANG CARI

24 April 2013

BINA BADAN

salam..

budak kecik ni dah hampir sebulan tak ke sekolah sebab sekolah ada aktiviti untuk pelajar yg lebih dewasa....jadi yang kecik2 ni kena bercuti.malangnya sekolah biasa tak cuti.maka bila dah banyak hari kat rumah dia dah mula ingat nak ke sekolah.
dalam seminggu ada beberapa kali juga dia sebut nak jumpa cikgu.pagi ni pun sama...semangat ja bawa beg nak pi sekolah.abah bawa lalu ja depan sekolah kemudian terus pi makan kat kedai mamak.

semenjak cuti ni juga dia dah banyak kali ikut abahnya layan perut kat kedai mamak.pagi2 dah makan nasi...letak kicap,telur rebus,isi ikan tenggiri & sikit kuah gulai tenggiri....memang licin sepinggan tu.

tengok la badan dia ni....

kadang2 nampak macam kurus sikit tapi bila tengok dalam gambar...mak ai!!!!!...debabnya kamu nabila.....!!!
gambar ni ambil semalam.

apa2 pun,yang penting kamu sihat....
luv u soooo much......

5 comments:

Dr Singa said...

ceksi!!!!

Daddy Ziyyad said...

hihihihihi..

pagi2 abah cuba ajak nabila gi taman..jalan2, jogging2 :)

ieda said...

DRS...
cekci cemedang...heheh

DZ...
abah pi jogging????hehehe

Salina@IbuAqil said...

Syokkkk peluk tuh..
Lena tido memalam kak peluk dia..
Alahai!!
Geram!!!!

ieda said...

ina...
memang best peluk dia ni tapi dia tak bagi peluk lama2....rimas.
dia selalu jadi mangsa gomol dalam rumah ni...hehe