SENANG CARI

15 July 2012

BACK TO SCHOOL

salam...


alhamdulillah...setelah 2 minggu tak dapat ke sekolah,hari ni nabila dah boleh masuk kelas semula.siap bawa senapang lagi (anak umie dah jadi jantan plk dah)..


malam tadi bawa jalan2 kat pasar malam...singgah kedai mainan.lama juga dia test benda2 yg dia suka..last2 beli senapang.balik rumah pulun tembak bolen (kucing)...kesian bolen...terkejut gamaknya dgn keganasan budak baru baik demam ni...terus lari keluar rumah...sib baik pas tu dia balik...


***harap2nya senapang tu tak jadi bahan rebutan kat sekolah.umie nak ambik tak boleh sebab dia silangkan tali senapang tu ke badan...***




3 comments:

Maiyah said...

salam..

rsau le klau bebudak demam ni kan
kat rmh pun ada yg demam huhu

ieda said...

kak maiyah..
betul tu..tambah2 lg kalau yg tak pandai nk bgtau kat mana yg tak kena...

sayadankamerasaya said...

mak aihhhh...

ganasnya!